Ostutingimused
E-poe Leveronna.ee (edaspidi e-pood) omanik on LEVERONNA OÜ (registrikood 16445810), asukohaga: A.H.Tammsaare tee 89, Tallinn,13416.
Kaup ja hinnad
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Tellimine
Ostja valib toote ning suuruse ja lisab ostukorvi. Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta. Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nuppu „Telli“ seejärel saab valida sobiva transpordi. Meie partnerid on Itella smartpost ja Omniva.Kui klient asub Tallinnas on võimalus tulla tellimuse järele ja maksta kohapeal Leveronna kaupluses. Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse ostja makseviisi valiku lehele. Tellimus loetakse edukalt sooritatuks, kui makse on tehtud. Teatis tellimuse kinnitusega saadetakse ostjale e-kirjaga. Tellimuse tühistamise soovi korral tuleb võtta meiega ühendust –info@leveronna.ee
Tasumine
Klient teeb tellimust ja meie saadame arve e-mailile esimesel võimalusel. Siis kui arve on tasutud, saadame tellimust. Maksete valuuta on euro. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadame e-kirja teel tellimuse kinnituse.Väljaspool Eesti panka palume vormistada lihtsalt tellimus ning hetkel mil süsteem suunab pangalinkidele tasuma katkestada protsess. Meie näeme tellimust ning esimesel võimalusel edastame ostjale arve. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Toetame järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank, Citadele, COOP pank, Revolut. Kõik makseid vahendab Maksekeskus AS. Leveronna OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Leveronna OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Kättetoimetamine
Tarnepartnerid on Itella SmartPOST ja Omniva. Väljaspool Eestit tellides ning väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid palume võtta meiega ühendust e-kirja teel – info@leveronna.ee Postikulud kannab ostja vastavalt hinnainfole. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-6 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Pakile on võimalik ka ise järele tulla Tallinna Leveronna poodi A.H.Tammsaare tee 89, leppides kokku ja eelnevalt helistades +372 53412201.
Taganemisõigus
1.VASTAVALT VÕLAÕIGUSSEADUSE §56 ON TARBIJAL ÕIGUS SIDEVAHENDI ABIL SÕLMITUD LEPINGUST TAGANEDA PÕHJUST AVALDAMATA 14 PÄEVA JOOKSUL.
2. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani.
3. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui klient edastab tagastamissoovi enne taganemistähtaja lõppu. Toote tagastamise avalduse võib saata vabas vormis e-posti teel info@leveronna.ee.
Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija!
4. Klient peab müüjale tagastama kauba hiljemalt 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse esitamist.
5. Tarbija võib tutvuda tootega viisil, mis on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Tagastada saab originaalpakendis-ja siltidega korrektset kasutamata kaupa.
6. Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigusest, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.
7. Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija.
7.1. SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kauba saab tagastada TASUTA 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Paki saab tagastada igasse Itella Smartposti pakiautomaati, kasutades sama koodi, millega pakk automaadist kätte saadi. Juhul kui soovite pakki tagastada valgest Itella pakiautomaadist, saate tagastuse vormistada Smartpost Itella keskkonnast SIIT. Kui olete tellinud paki kulleriga ning soovite tagastada pakiautomaati, saate pakiautomaadi koodi sama lehe pealt.
7.2 SmartKulleriga koju tellitud kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija.
7.3 Kauba saab TASUTA tagastada Tallinna poodi, mis asub aadressil A.H.Tammsaare tee 89 ,Tallinn, 13416.
8. Kõik tagastatavad tooted peavad olema asetatud karbi või kilekoti sisse. Teipi ega pakisilte ei tohi kinnitada originaalpakendile. Tooted tuleb pakendada nii, et nad ei saaks transpordi käigus vigastada.
9. Tagastatava kauba maksumuse tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 5 tööpäeva möödumisest peale tagastatava kauba laekumisest müüjale.
9.1 Juhul kui klient soovib loobuda kogu tellimusest, tagastatakse talle kogu tellimuse eest tasutud summa, k.a. transpordimaksumus.
9.2 Juhul kui kliendiga on kokkulepitud eritingimustega- ja hinnaga transport, sel juhul on transpordi kulu kliendi vastutus, ning toodete tagastamisel e-pood transpordi maksumust ei tagasta.
9.3 Tagasimakse sooritatakse sama makseviisi kaudu, kuidas oli vormistatud tellimus. Kliendile tagasimaksetega seonduvaid lisakulusid ja teenustasusid ei rakendata.
9.4 Leveronna e-pood jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni lepingu esemeks olevad kaubad on jõudnud müüjani või kuniks on esitatud tõendid, et kaup on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest kumb toimub varem.
Pretensiooni esitamise õigus
1. Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul peale kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole just vastuolus kauba või puuduse olemusega.
2. Tarbijal on õigus puudustega kauba puhul esitada Surfhouse e-poele pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba puuduse avastamisest! Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa.
3. Kui kaup ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt kauba parandamist või asendamist kui see on võimalik ja sellega ei põhjustata müüjale võrreldes teiste õiguskaitsevahendite kasutamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning ostja võimalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt. Müüja võib parandamise asemel toote asendada lepingutingimustele vastava tootega. (VÕS §222 lg 1).
Juhul kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
4. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese 6 kuu jooksul asja üleandmisest müüjale pretensiooni menetlemise, asja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
5. Surfhouse e-pood ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
6. Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet, aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee
7. Tarbijal on õigus esitada kaebus tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse
8. Pretensiooni esitamiseks tuleb saata e-kiri allpool loetud andmetega aadressile info@leveronna.ee
9. Kaebusele vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.
Andmekaitse
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni, klientide andmeid kolmandatele osapooltele ei edastata. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@leveronna.ee või helistada telefonil: +372 53412201. Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kõik lisaküsimused: e-maili teel info@leveronna.ee või tööpäeviti kell 11-18 telefonil +372 53412201